2011-09-05

One Piece Jump In

Just nu sitter jag och väntar på min son...


Vi ska ner till Göteborg, där han ska köpa sin älskade One Piece..! Jag hade faktiskt gärna haft en själv, då den är CooL och verkar hur mysig som helst! :)




Blir lite sugen på en fjällsemester trots allt när jag ser bilden ovan... Detta mina vänner är sparkdräkten för vuxna som har blivit huuur het som helst!! själv skulle jag nog inte visa mig bland folk med en sån, men man kan ju mysa runt i den inomhus! ;D
När vi ändå åker till storstaden, ska vi vidare till mina föräldrar på middag. Det är alltid roligt!


Ha en bra kväll!
Kram Mia

2 kommentarer:

Room of karma sa...

En vit Iphone, nice;)! Hoppas ni har haft en fin dag i Göteborg!

kram CC

Casa bianca di Mia sa...

Tack! Det hade jag!!
Ett nytt mateusfat, fick vi köpt på NK också! *kärlek*

Kram