2011-09-07

Sally´s Special!

Åååh, vad skönt det var att träna! Efter träningen höll jag på att somna i solariet... hihi...




Dagens lunch inhandlades på Sally´s här i småstaden! Ett av stadens många cafeer.. för vår småstad Alingsås, är även känd som cafestaden, med över 22 mysiga cafeer att besöka!
Sally´s är ett modernt, fräscht cafe, med underbara lunchrätter och sallader.




Dagens lunch, är en kycklingsallad som serveras på ett rostat grovt bröd och ett kokt ägg vid sidan om. Underbart god!! Och perfekt efter gymmet,när man är superhungrig! 
Upphovsmannen till denna rätt, är en gymprofil/instruktör här i småstaden. Min älskade make hade honom som personlig tränare förr.. 


Om du har vägarna förbi Alingsås, tycker jag definitivt att du ska besöka Sally´s, som ligger mitt på Kungsgatan.


Nu ska jag packa upp väskan och ta itu med lite tvätt. It´s a dirty job, but someone´s got to do it... ;)


Ha en fortsatt FAB onsdag!!
Kram Mia

4 kommentarer:

Birgitta sa...

Duktig du är Marie!! <3<3

Room of karma sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herre, vem har tid att träna? Jag hinner ju inte sova!!

kram CC

Casa bianca di Mia sa...

Jag får passa på när jag har lite luckor i schemat! :)

Du kör väl dina powerwalk!?

Kram

Hem och Lycka sa...

Å så gott det ser ut, mums!

kram Mia