2011-09-18

Silviakaka till alla barn!

Imorse fick jag lite sovmorgon, och det är inte bra för kroppen kände jag. Jag blir så fruktansvärt stel...


Lite frukost och mitt ljuvliga morgonkaffe i magen, så satte jag igång att baka här hemma. Först en långpanna med Silviakaka, sen en sats med kanelbullar. När allt var klart, packades det ner i korgen och vi begav oss upp till våra vänner med valparna. Idag skulle nämligen HELA la familia få följa med och titta och gosa med de små liven! *myspys*


Vi blir ett stort härligt gäng, när våra familjer träffas och alla barnen är med, tretton stycken! :) Det är härligt med stora familjer och barnen har hur roligt som helst tillsammans. Då är det mycket saft, kaffe och fikabröd som går åt!! En långpanna passade sålunda perfekt idag.




Ikväll ska vi softa i soffan med en bra familjefilm...
Och imorgon börjar mitt tvättmaraton.. hur roligt kan man ha på en måndag!? hihi.. men jag har verkligen inte haft lust att tvätta de senaste dagarna, utan roat mig med att måla istället. Och imorgon ska ni får se resultatet!


Ha en fortsatt bra kväll!
Kram Mia

Inga kommentarer: