2011-09-11

Tidigare idag...



Jag lyckades fiska med mig min goa väninna K, ut till Storegården Country Living!
Allt utanför Alingsås, mot Vårgårda är smått okänd för mig... och min gps, låg i makens bil. Då var det roligt att K ville följa med på lite skön shopping uti på landet!


Denna sköna livstilsbutik ligger i Ljung, tror jag. ;) Men du kan kolla in deras fina hemsida här, för butiken är väl värt ett besök! ...Och de tar kort!! *me like!* 


Jag var framförallt ute efter "mirakelfärgen" jag läst så mycket om, och Storegården är ensamma om att sälja denna i Sverige! Den heter Annie Sloan Chalk Paint. Jag har ett stort skåp som jag vill måla om. Till det köpte jag nyansen Grafitgrå... kommer nog bli såå läckert!!
Men först ska maken få bygga om det lite...




Här fanns huuur mycket fint som helst, så nästa gång vill jag titta i lite mer lugn och ro, så då får småttingarna stanna hemma. ;) Det jag möjligtvis kunde sakna, är ett litet cafe´ i anslutning till den fina gårdsbutiken..!
Vad jag köpte, får ni snart se... 


Ha en fortsatt fin söndagkväll!
Kram Mia

Inga kommentarer: