2011-09-13

Tine K home



Idag stormar och regnar det som bara den utanför mitt fönster! 
På agendan idag, är det fulltecknat, men jag har även tänkt att klämma in ett pass på gymmet. *härligt!*


Jag har köpt en ny färg, och jag föll pladask för färgen, granite! ..konstigt, med tanke på att jag var inställd på vitt. Nu vill jag både måla min skafferidörr och skåpet, jag bloggade om här!
Sedan hittade jag denna inspirationsbild på nätet, från Tine K, hur snyggt var inte detta!! 


Ombyte förnöjer, och skulle jag inte trivas med det, ja.. då får vi måla om! ;)


På med stövlar och regnkappa.. nu måste jag sätta fart! 
Kram Mia

3 kommentarer:

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Hittade hit via Skattelyckan. Otroligt fin blogg du har. Ser att du också besökt Storegården Country Living, denna underbara affär. Tittar in fler gånger. Ha det gott i höstrusket Kramar från Maria

Casa bianca di Mia sa...

Tack!
Ja, Storegården hade väldigt mycket fint!! :)
Välkommen till min blogg!

Ha det bra
Kram Mia

Karna sa...

Kjempe lekker farve....fint med slike detaljer....