2011-09-23

Tjuvar Banditer och annat löst Pack!!

I morse ringde mellanprinsen och var jätteledsen.. Någon idiot hade stulit hans cykel!!
Jag blir så trött på människor som inte kan skilja på mitt och ditt..!!! 


Det blir allt vanligare verkar det som, att man har ingen respekt mot andra människor och andras egendom. Inbrott, rån, stöld har ju blivit vardagsmat och står att läsa om var och varannan dag i morgontidningen. Jag som bor i en småtstad kommer inte lindrigare undan något. Här finns allt tråkigt som även finns i en storstad.

Men när unga människor stjäl ifrån någon annan ungdom, då kan man undra hur dom är funtade... Dessutom; min sons cykel är den enda i sitt slag i den här småstaden, så det blir inga problem att känna igen den!!

Jag tror inte cykeltjuven läser min blogg, men jag vill ändå skrika:

SVÄLJ HUVUDET OCH BYT KROPP!!! UNGJÄ***L!!!!  



Återkommer när jag är lite gladare!
Kram något irreterad Mia

2 kommentarer:

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Håller med dig...blir så förbannad...ursäkta ordet. Har själv blivit av med två cyklar i vår lilla stad..grrrr. Bra helg på dig i alla fall, Kram från Maria

Casa bianca di Mia sa...

Tack! Önskar dig detsamma!!!
Kram mia