2011-09-05

Världens Bästa Make!

Älskade mannen i mitt liv, gav mig en present igår... :)
En vit, snygg Iphone 4! Tack älskling!!! 
Han tyckte att min fyra år gamla telefon gjort sitt, då den krånglat länge. I ett försök att fiska efter vad jag vill ha blev han något desperat, då jag inte visste vad jag ville ha riktigt. (han hade ju redan köpt den.. ;))


Jag har för min del tittat lite på en ny dator, en MAC, då denna laptop fått vatten över sig och funkar lite som den själv vill... *suck*


Idag softar vi här hemma, småttingarna leker för fullt, medan jag tvättar och städar lite. Det är inte något roligt väder här i småstaden idag, så det passar alldeles utmärkt! 
På frukostbordet i morse låg denna lapp...




Så det blir en snabb tur ner till Göteborg i eftermiddag med stora sonen. Då kanske jag hinner slinka in på NK och titta lite på Lexington... :) Är väldigt sugen på den pläden jag bloggade om härom dagen.


Ha det gott!
Kram Mia

1 kommentar:

Mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

OMG den vita ajfonen är ju bara snyggast!! Men jag får nog slita med min svarta..... Stort grattis med snyggingen :D

Onpiece är stort bland kidsen här i Norge. Jag har en själv som jag drar på mig i all hemlighet när jag fryser ;)

Glad shopping