2011-10-28

Är ni kvar..?

Hej alla söta!


Härligt med fredag, eller vad säger ni!? Nu när jag inte arbetar helger längre, uppskattar jag verkligen fredagar och helgerna mycket mer! Förut arbetade jag alltid till kl. 19.00 på fredagar och var sällan hemma förrän 20.00. Och så jobbade jag varje lördag till kl. 16.00. Inte mycket tid över till familjen och inte heller socialt umgänge med våra fina vänner! 


Men nu har vi börjat njuta av vår lediga tid... Förutom att jag har mina sista två dagar av utbildningen kvar. På söndag är jag färdig med min utbildning! Tjohooo!!!




Världens bästa älskling, gav mig en underbar bukett med rosor igår för att fira lite. Sååå fin färg på rosorna och de doftar ljuvligt! Tack älskling!! Passar fint tillsammans med mina nyinköpta ljuslyktor från Littala. Fast jag har i alla år uttalat det ittala!? Vet inte om man uttalar L:et, eller så men... så har jag alltid sagt.  ;) Tillägg: fast nu såg jag att det står iittala på kartongen...!? hmm..


Önskar er alla en superfin fredag!!!


Pssst... ibland kan jag vakna och tycka att min plats i sängen har krympt avsevärt... 




....och det kan bero på att vi är fler än två i vår säng ibland..!! Jefla katt, som ska vara ute!! ;)


Kram Mia

3 kommentarer:

Room of karma sa...

Klar med utbildningen?! Den var inte lång. Du började ju nyss, eller.....

Men grattis till utbildningen:)!

Ha en fin fredagsmys.
kram CC

Casa bianca di Mia sa...

Nej, den var kort och INTENSIV!! Kör så det ryker, 7 dagar i veckan i tre veckor!
men förkunskaper krävdes givetvis..

Tack!! :)
Detsamma önskar jag dig och la familia!
Kram

Maria sa...

Visst är vi kvar!

Fredag är en toppendag!
Trevlig helg!
Kram / Maria