2011-10-06

C-vitamin Boost!

God morgon alla fina!


Det är roligt att se min besöksräknare ticka på här inne på min lilla blogg! Det gör mig såå glad! Kram till er alla!!


Vilket busväder vi har här i småstaden idag!! Regnet stod som spön i backen, när jag åkte till dagis förut. Valparna som åkte med i sin transportbur, verkade gilla det ändå!? De verkade trivas med att det smattrade av regnet på taket och rutorna, för de gnydde inte alls. Eller så börjar de vänja sig vid att åka bil!? ;)


Idag har min förkylning brutit ut på allvar och jag känner mig smått klubbad. Som grädde på moset har jag ont i ena örat, öroninflammation är väldigt vanligt att jag får, när jag blir förkyld. 
Så till frukost i morse, laddade jag med extra c-vitamin. Färsk apelsin! *urgott!*  
När jag lämnat småttingarna på dagis, åkte jag till affären och köpte lite skön läsning. I senaste numret av Plaza Kvinna, följde det även med en feelgood-film, med Jennifer Aniston i huvudrollen. Det tackar jag för! :)




Jag skall ändå försöka göra lite nytta här hemma, varvat med att kurera mig i soffan med mina valpar, lite trevlig läsning och film. 
Ha en fabulous dag!!


Kram Mia

Inga kommentarer: