2011-10-17

Country cottage feeling!

Hej mina sköna damer!


Tack så hemskt mycket för er omtanke om mitt ryggskott!! Det värmer mer än vetekudden! *love*


Har ni sett vad populärt det blivit med influenser från skilodge-stilen nu på höstkanten. Mycket inspiration hämtat från timmerstugor med sköna renfällar och fårskinn, sprakande brasor och härliga sängkläder i rutigt, mjuk material.. gärna mörka färger. Och jag älskar det!!
Vi som brukar tillbringa åtminstone en vecka i fjällen varje vinter, vill gärna att fjällkänslan flyttar in hos oss på vintern. Sängkläder från Canada Goose står högt upp på önskelistan i år! 


Mio möbler har bjudit på många sköna nyheter i höst, och vi har tittat lite närmare på dessa supermysiga mattor! Ser ut som grovstickade raggsockor! :)
Jag skulle gärna köpa den ljusa och lägga under vårt matsalsbord... Visst ser de härliga ut!? 

Närbilder tagna av mig inne på Mio...


Ha en fin kväll!!
Kram Mia

1 kommentar:

Maria sa...

Gillar oxå den nordamerikanska timmersrugestilen på höst/vinter ;) Renhorn, rutigt, murrigt och sprakande brasa... ;)
Gillar oxå nya MIO-katalogen mycket! :)
Krya på ditt ryggskott, hade visst missat det :(

Kram / Maria