2011-10-21

Det är något speciellt med fredagar....

God morgon efterlängtade fredag!!




Hoppas ni mår bra där ute i stugorna! Jag har sovit som en prinsessa inatt, så idag känner jag mig pigg.
Och tur är det, för ikväll kommer ett par goda vänner på middag! Jag skall snart göra mig iordning och åka iväg och handla lite, inför middagen. En sväng in på vinbutiken får det bli också.. ;)


Kvällens meny: det blir en start med lite olika tapas, sen blir det krämig risotto med färsk sparris, fylld ugnsbakad kyckling och avslutningsvis; ljuvligt len pannacotta med hallon. 


Önskar att jag hade fina Mateustallrikar att duka med. Men jag ska ialla fall använda våra fina uppläggningsfat från Mateus! Ännu en liten sak på önskelistan mao.. hihi...




Önskar er en fabulous fredag!!!
Kram Mia

2 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Fredag är bäst! Låter som att ni har en härlig kväll framför er. Kram

Room of karma sa...

Hoppas ni njuter fredagen:) Här är jag på väg till sängen, mätt och nöjd:)!

Ha det bäst, flod häst:)!!
KRAM CC ♥