2011-10-20

Doften av Citron...

God morgon!


Brrr... vad kallt det var i morse!! Bilen visade ynka +1º C, när jag körde lillprinsen till dagis. 
Kärleken är hemma med vår lilla prinsessa, för hon hade lite feber härom dagen. Men hon får vara hemma lite till och vila. Ingen ide' att ha för bråttom tillbaka.




Nu när det börjar bli kallt ute, blir jag alltid väldigt torr om händerna! Sen har jag dille på att tvätta händerna ofta, för alla bakterier som florerar överallt nu. Och det torkar ju också givetvis ut händerna.
En bra handkräm är a och o.
Den här ljuvliga handkrämen provade jag på Grandma's i Göteborg. Jag älskar doften av citron! Tror minsann att jag ska önska mig den av tomten... jag fick ju aldrig köpt den, då jag hade en annan i handväskan. Men den här vill jag ha!! Den doftar ljuvligt och kladdar inte, händerna blir lena och mjuka. *me love*


Hoppas Du får en fin dag!!
Nu ska jag göra mig klar innan det är dags att dra iväg...
Kram på er!!

2 kommentarer:

Sjöboden sa...

Den riktigt "ser" go och skön ut! Älskar Grandma´s kan köpa allt de har!

Du, skulle du vilja berätta hur du gör för att få de fina vita inramningarna du har på dina bilder, görs det i blogger eller i bildbehandlingsprogram? Har photoshop elements men inte hittat en sådan effekt. Snyggt är det!

kram o ha en bra dag!

Casa bianca di Mia sa...

Ja, Grandma har sååå mycket fint! Jag har alltid älskat den butiken! :)

Ramen runt fotona, gör jag i programmet Photoscape, som du kan ladda ner gratis. Klicka på ram, så får du upp en mängd olika ramar. Den jag oftast använder heter curl border.

Fråga gärna igen om du inte hittar!
Kram Mia