2011-10-04

EgoBoost!

Vaknar upp till ännu en härlig, solig höstdag!
Vi börjar bli riktigt bortskämda med vackra höstdagar! *me like*



Det är sällan jag dricker juice på morgonen, men idag hittade jag en god morgon-juice med apelsin/ananas. Extra c-vitaminer är aldrig fel. Tänkte också att jag skulle köpa någon mysig tidning, men de flesta på hyllan hade jag redan läst. Så valet föll på nya tidningen Egoboost, av bloggerskan Blondinbella. Det ska bli spännande att se vad den har att bjuda på... bara det inte är a' la Veckorevyn, för det är jag för gammal för!! 





Jag börjar känna mig rätt krasslig och förkyld... *suck* Igår kväll när jag tittade på Svenska Hollywoodfruar, värme jag en stor mugg mirakelkur, "Cold & Flu relief".
Det är bästa dundermedicinen när man börjar bli förkyld! Dessvärre finns den inte här i Sverige, utan jag har köpt den på Boots i England. Några påsar sådan, så är man som ny igen! Maken erbjöd sig att åka över till England och köpa mer. Men då följer jag med! ;)

Ha nu en skön dag!
Kram Mia

1 kommentar:

Birgitta sa...

Jag med!! Följer med till England alltå <3<3 Kram o krya på dig. Mamma