2011-10-02

Höstmys!

Vilket härligt väder vi haft den här helgen!!




Nu är det inte långt kvar till vi ska ställa om klockan till vintertid. Kvällarna blir allt mörkare och här hemma har vi laddat med stearinljus, mysiga plädar, nya spännande teasorter och jag har några pocketböcker på lut.
Så nu är vi redo för höstmys!
Så här på hösten brukar jag och kärleken åka iväg på en weekend, oftast till England för lite pubbesök, shopping och tid att bara njuta. Men i år har vi inte bokat någon resa, framförallt pga våra nyss hemkomna hundar. Däremot funderar vi på att boka en weekend till våren, och möta våren i Paris eller Madrid, eller kanske Milano... Inget bestämt, så det återstår att se.
Annars hade jag gärna kunnat tänka mig en slottsweekend! :)




Nu ska jag fortsätta förbereda inför vå söndagsmiddag här, ska göra en god sallad och duka lite.. fina servetter och tända ljus ska vi ha.
Ha en skön kväll!
Kram Mia

Inga kommentarer: