2011-10-08

Hummer och Champange!

God morgon lördag!!
Denna dagen startade väldigt bra. Jag fick sova en timma längre än jag brukar. Till och med valparna sov länge. :) Sen gjorde vi en härlig helgfrukost, med ägg och färskpressad juice. Satt och småpratade över dagens tidning.. En mjukstart denna lördag! *love*





Igår var vi och hälsade på hos mina föräldrar i Storstaden.
De hade köpt nykokta hummrar från fiskebåten som lägger till vid kajen varje fredag. Hur mysigt är inte det... att en fiskebåt lägger till, alldeles utanför deras hus och säljer purfärska skaldjur! :)
Vi åt dem naturella, med endast lite citronmajonaise till. Det smakade ljuvligt! Till det drack vi god champange från Åkessons vinslott, där vi var i somras.




Nu ska vi se vad vi ska göra av denna härliga lördag.. Hoppas du får en strålande dag!


Kram Mia

2 kommentarer:

Limetwig sa...

Hoppas du gjorde dagen! Det brukar inte va så svårt att fylla dagarna :) Jag har haft lite koll på dig men inte lämnat avtryck... sorry! Tiden finns inte just nu till allt jag vill :( Stort grattis till dig vill jag säga, fri från en last bra jobbat!
Ha det bäst! Åse

Casa bianca di Mia sa...

Tack snälla du! ja, vi håller koll på varandra..
Det är kul! :)
Ha en fin helg! Kram Mia