2011-10-12

Inte utan mina Stövlar!

God morgon!


Brrrr... vad kallt det var i morse. Bilen termometer visade ynka 2 plusgrader när jag körde barnen till dagis, i morse. Dags att vrida upp termostaten här hemma lite... Tur att vi laddat med ved, det får nog bli en mysig, sprakande brasa ikväll!


Igår hämtade jag ut ett litet paket på posten, innehållande de här, bla...


Dessa snygga stövlar klickade jag hem från H&M, för endast 499 kr. Ett fynd om du frågar mig!
Klackarna är 8,5 cm höga, lite högre än vad jag är van vid. Och det kändes efter bara en stund igår, OMG vad ont i fötterna jag fick! hahaha...
Jag får nog gå med lite klack, betydligt oftare än jag gör, för jag tycker att det är sååå snyggt!!
Stövlarna finns även i en brun, jättefin färg. Jag saknade dock svarta stövlar i min skosamling. ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen, innan det bär iväg till "skolan".


Ha en fin dag!
Kram Mia

3 kommentarer:

Maria sa...

Snygga!
Ja, tyvärr är man ju inte van att gå med klack, jämt... så visst får man ont i benen...
Håller med dig, dags att använda sina klackar oftare! ;) :)
Önskar dej en fin dag i dina nya fina stövlar!
Kram

Room of karma sa...

Snygga! Hur går det med pluggandet:)?!

kram CC

Casa bianca di Mia sa...

Mina anklar gjorde såå ont efter ett tag.. ;)

Pluggandet går bara fint! Det är superroligt och jag känner att jag hittat rätt. :)

Kram