2011-10-09

Laddar för skolbänken!

Hej där ute!


Idag har vi haft en soft söndag. Jag inte känt mig helt ok, så då har vi passat på att ta det lite lugnt idag. Min älskade make har precis åkt iväg för att jobba borta några dagar.
Jag laddar för min utbildning som startar imorgon! Tjohoo!! Jag ser verkligen fram emot detta, att sätta sig i skolbänken och sedan kliva tillbaka ut i arbetslivet. Jag har ju unnat mig en lååång semester i år. Det är första riktiga semestern på många år, sedan jag öppnade min butik. Men nu är den såld och jag har nya mål i sikte!
Det här kommer bli en spännande höst och vinter.




Innan maken åkte, satt vi och småpratade över en kopp kaffe. Vi planerar en liten surprice för kidsen, och det ska jag kolla upp lite mer om under veckan. :) Det är alltid roligt att planera överraskningar...! Och mina kära stora söner; om ni läser det här, får ni allt vänta och se vad det blir!! ;)


Ha en fortsatt skön söndag! Nu ska jag ta hand om lite stryktvätt och packa skolväskan! Hihihii...
Kram Mia

3 kommentarer:

Sjöboden sa...

Åh vad kul att plugga lite! Förstår att det var stort beslut att sälja men spännande med något nytt!

Lycka till med att sluta röka, helt galet vad man kan få istället! ;)

kram caroline

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Lycka till nu med ditt nya liv i skolbänken. Och att sluta röka...lycka till :) Kram Maria

Skattelyckan sa...

Åh det är alltid så inspirerande att läsa och bara det att träffa nya människor.Ha det så roligt vännen.