2011-10-07

Make up från Dior!

Äntligen fredag!!


Idag känner jag mig betydligt bättre. Ingen feber och jag börjar känna mig pigg igen.
Det var nog bra att ta det lilla lugna igår... Filmen var jättemysig och heter Love Happens. Har du inte sett den, rekommenderar jag den! En mysig feelgood film för oss tjejer.



Nu har jag bla köpt en ny mascara, från Dior. En klassiker som ger bra volym och klumpar sig aldrig! Jag växlar mellan den och Lancome, vanligtvis.
Dessutom behöver jag byta ut mina make up-borstar, så detta kit åker upp på önskelistan och vi hoppas på en snäll tomte! *blink blink*


 När det kommer till smink, är jag lite av en märkesdiva. Framförallt när det gäller rengöring och hudvård. Jag vill ha bra produkter som är dryga och passar min hudtyp; en jobbig sådan i perioder. Jag har en tendens att stressa mycket, slarva med både sömn och kost ibland och det syns i mitt ansikte direkt. Jag kan få finnar och kvisslor som en tonåring ibland, när det är riktigt illa. :( 
Och då måste jag skärpa mig.. lägga en djupregörande, lugnande ansiktsmask, inte slarva med rengöringen på kvällen, dricka mycket vatten osv..


Ha en mysig fredag mina vänner!
Kram Mia

3 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Man tjänar oftast på att köpa finare grejer när det kommer till sminka och hudvårdsprodukter. De räcker ju så mycket längre.

Jag önskar dig en härlig fredag!
Kram Sofia

Casa bianca di Mia sa...

Jag håller med dig! De är mycket drygare..!

Kram

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Önskar dig också en fin helg. Ja och dess äldre hyn blir dess mera behöver den. Så jag håller med. Kram Maria