2011-10-03

Mitt Kök!

Välkommen ny vecka!


Idag vaknade vi upp till en något gråmulen måndag. En perfekt dag för att vara inomhus och pyssla. 
Måndag brukar innebära tvättdag, sålunda även denna måndag. Man vill ju inte riskera att killarnas favoritplagg ligger i tvätten.. det är vissa plagg som är favoriter. För min 15-åring, är det hans Onepiece, som är väldigt inne just nu.
älskar denna ljusstake!

Jag har pysslat lite i köket och i helgen har det lagats mycket god mat! Så idag bjuder jag på lite detaljbilder därifrån.
 levande ljus vid spisen är trevligt!




Hoppas du får en bra start på veckan!
Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen, medan valparna sover och småttingarna leker på sia rum...
Kram Mia

1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Så många fina detaljer du har i köket. Jag älskar de där blåvita krusen. Och vilken kul ljusstake med bestick! :)

Jag önskar dig en fortsatt härlig dag!
Kram Sofia