2011-10-16

Ny tv-serie Pan am!

God kväll alla fina!


Jag har haft en riktigt tuff helg. Det har inte blivit någon tid alls framför datorn. 
Istället har jag vilat så mycket jag kunnat och följt naprapatens träningsprogram. Smärtstillande har varit ett måste för att överhuvudtaget kunna ta mig ur sängen! Så det blev inget gjort av allt jag hade planerat.


Ikväll startar den nya serien Pan am, som jag ser fram emot väldigt mycket! 
Jag tror att det är en riktig tjejfilm, så det blir mammatime i soffan, med en välförtjänt chokladbit! :)


Önskar er en trevlig kväll!
Imorgon är det dags för skolbänken igen, så då gäller det att jag är utvilad och pigg i huvudet igen. Måtte smärtan i ryggen ha lättat rejält till imorgon!


Kram Mia

4 kommentarer:

Room of karma sa...

Vad jobbig att din rygg bråkar så med dig!! Hoppas det är bättre i morgon!!

kram CC

Milla sa...

Hej jag är ny hos din mysiga blogg. Jag har haft ont i ryggen av och till flera år, kulminerade i ryggskott för en två år sen då jag gick till en massör som utövar TKM - traditinell kinesisk medicin - som hjälpte mig bra. När jag slarvar med träning och sitter still mycket (= mitt jobb) så får jag ont i ryggen genast. Mycket rörelse brukar lindra, och en kär vän är min spikmatta som får fart på blodcirkulationen. Hoppas du blir bättre, tyvärr går det ju inte över på en dag till en annan, men kämpa på! kram Milla

Room of karma sa...

Hur mås det idag?

Kärlek CC

Casa bianca di Mia sa...

Hej!
CC; det känns bättre, men mycket tack vare tabletterna...
Milla; Välkommen till min lilla blogg! Och varmt Tack för tipsen! Jag har förstått att rörelse är viktigt. Men man blir ju lite försiktig när det gör så ont... Nåväl, det fixar sig snart hoppas jag!

Kram på er!