2011-10-13

Önskelistan!



Idag var det lika kallt, som igår morse... brrr...
Jag behöver nog se över barnens vinterkläder, vantar, mössor och dyl. Lillprinsen tog på sig både mössa och fingervantar i morse.. han är annars ganska härdad och tycker att det räcker med t-shirt när det är omkring +5 grader ute. ;)


Åååhhh, vad jag är sugen på att köpa lite böcker, läs kokböcker! Systrarna Eisenmans nya bok, Mingelmat står högt upp på önskelistan!
Men jag tänkte samtidigt att det kan vara bra att önska sig i julklapp!? Jag misstänker i och för sig, att min familj inte tycker att jag är så rolig, när jag alltid önskar mig böcker, och då främst kokböcker... Men jag älskar det! ;)
Tja... jag får luska lite i ämnet med min käre make. Kanske jag ska ta och köpa någon bok själv...!? 


Nu ska jag göra mig fin, packa skolväskan, pennor, böcker, ett äpple..... till mig! ;)
Ha en underbar dag!!


Kram Mia

Inga kommentarer: