2011-10-30

Så var det äntligen klart!!


Nu är jag såå trött, på ett skönt sätt! 
Kroppen skriker att den vill vila, och jag tänkte inte motarbeta den! ;) Nu är jag äntligen helt klar med min utbildning! Det har varit väldigt omtumlande att åter sätta sig i skolbänken.. och så roligt! Men jag är inte gjord för att plugga, utan jag älskar att jobba! :) Men utbildning är givetvis bra, man behöver ju uppdatera sig emellanåt.




Min käre make är iväg och hyr film, så det blir en soft avslutning på denna söndag. Och det är precis vad jag känner för; en skön slapp kväll i soffan med en bra film!


Ha det gott ni söta!
Kram Mia

3 kommentarer:

Maria sa...

Grattis till din färdiga utbildning! Vad är det du läst?
Skönt att softa med film, det har vi oxå gjort. Åsa-Nisse-filmen, såg vi.
Kram / Maria

Room of karma sa...

Grattis till utebildningen:)!

kram kram CC

Casa bianca di Mia sa...

Tack!!
Jag har läst till ekonomi och löneassistent.
Mycket bra utbildning, även om en del var en uppfräschning av minnet, men det behövs ju också ibland!

Kram Mia