2011-10-05

Style by Me!



Nu fyller butikerna på med alla härliga modeplagg. Hösten har så mycket nytt att bjuda på! Inom kläder och mode finner man riktiga godbitar, både bland dyra märkesplagg och mer plånboksvänliga butiker.
Om man inte har fri tillgång till ett massivt shoppingkonto, är det perfekt att ta lite av två världar; tex. köpa en snygg svart kappa på H&M, för långt under tusenlappen och matcha med en lite dyrare sjal eller halsduk från tex. Burberry. 
Men faktum är att man behöver inte göra stora hål i plånboken, för skapa en snygg dagens outfit. Båda collagen, är kläder enbart från H&M. Jag kanske inte skulle dra på mig fodralet i leopardmönster, men jag tycker den är snygg. Passar vilken tjej som helst med kvinnlig figur och en gnutta mod! (själv vågar jag inte sticka ut så mycket.. :))


Här utgår jag från samma kavaj, och genom att byta smycken och eventuellt skor, får man en helt annan outfit. Klänningen är i ett perfekt skrynkelfritt material och kan försiktigt packas ner i en påse och ta med till jobbet, när det vankas lite afterwork. Ett snabbt byte och bättra på makeupen lite, så är du ready to go! onsdag som fredag...


Gillar de dova, men mysiga färgerna på kläder som kommer nu... det andas höst.
Kram Mia

3 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Väldigt snyggt, håller med om att blanda dyrt och billigt, en prefekt kombination. kram

annixen. sa...

Den där bruna skinnväskan är så himla fin, vill ha :)

Casa bianca di Mia sa...

Ja, det tyckte jag med! Roligt att de har så mycket snyggt, även på H&M nu för tiden! :)

Kram Mia