2011-10-01

Våra Chihuahua-flickor!

Får jag lov att presentera; 

Chanel & Chloe'


Igår fick vi äntligen hämta hem våra små valpar! 
Igår kväll var det full fart i vardagsrummet, och vi fick krypa runt och plocka upp varenda liten smula. Allt hittade dom och skulle tugga på! :) 
Efter så mycket bus och lek, somnade de gott i sin bädd, tätt tätt ihop. Jag är såå glad att de är två, så de har sällskap och alltid en lekkompis. Inatt vaknade vi av att dom gnydde lite, men när vi gosat med dem en stund, somnade de gott igen.





Nu ska jag och maken gå ut och göra färdigt rasthagen i trädgården.
Önskar er en skön lördag!
Kram Mia

3 kommentarer:

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Lycka till med dom små valparana nu...sååå söta ♥

Kram Maria

Casa of Mia sa...

Men åh, så fantastiska! Jättesöta, vår vovve är nu 10 år och jag blir väldigt sugen på tillökning i familjen när jag ser dina bilder kram

casabiancadimia sa...

Tack!!
Ja, dom är helt underbara! Det är full fart hela tiden. :)
Det var många år sedan vi hade hundar i familjen, så det känns jättemysigt!

Kram Mia