2011-11-30

1:a december!

Imorgon är det första december.. mysiga julmånaden!




Jag har stor brist på adventsljusstakar i år.. men jag hinner inte leta nya och jag vill inte köpa, bara för att jag måste. De måste passa in... ;)
Idag åkte jag en sväng till mataffären och fick ialla fall köpt ett kalenderljus! Tänk att jag hade glömt det! Nu fattas bara ljusstaken att sätta det i.
Jag har spanat in denna klassiska skönhet från Höganäs. Tycker väldigt mycket om dess enkla, klassiska design... tidlöst snygg! :)


Ha det gott!!
Kram Mia

3 kommentarer:

Sjöboden sa...

Det blir mysigt imon att se julkalendern. Håller med dig, klassiskt är snyggt!

kram C

Maria sa...

Jättesnygg ljusstake!
Kram

Limetwig sa...

Nä inte ska man handla bara för att det ska så va :) hmmm ska komma ihåg det! Ha en sån ljusstake från Höganäs, fast vit, underbart enkel och klassisk!
Ha de bäst! Åse