2011-11-11

Äntligen helg!



Förmiddagen har ägnats åt att städa här hemma, så nu är här skinande rent och doftar gott!
Sängen är nybäddad med rena lakan.. ser redan fram emot att få gå och lägga mig! hihi.. Nej, men det är nog bland det härligaste som finns, att krypa ner i nystrukna lakan. *lovley*
De fina ljusen från Mulberry, hade gärna fått pryda mitt hem! Om de nu gick att köpa här... ;)
 Men jag köpte de här i blomsterbutiken, och de doftar underbart! 69kr styck,kostade dem. Så billigt hade jag inte kommit undan med Mulberry... ;)


ursäkta det grumliga kortet..


Om en liten stund ska vi åka och handla inför kvällens middag, det blir tacos idag. Barnen har bestämt, och nu var det ett tag sedan vi hade det. 


Helgen kommer förhoppningsvis flyta på bra, med diverse projekt som ska avslutas. Bara vädret är någorlunda och det inte regnar. Jag ska fixa lite ute i trädgården, som jag skutit på alldeles för länge nu.. Men kratta löv, det tänker jag inte göra... ;)


Önskar dig en fantastisk fredag!


Kram Mia

5 kommentarer:

Room of karma sa...

Dom ljusen har funnits i Lilla nääs för några år sedan. Men nu mera tror jag inte att dom säljer ljus längre.

Önskar er en fin helg!
kram ♥ CC

Skattelyckan sa...

Samma här tacos för hela slanten. Ha det gott vännen!

Maria sa...

Ja, visst sover man extra gott när det är renbäddat!
Sov så gott, när det väl blir dags ;)
Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

CC,jag tittade där för ett tag sedan, men de hade inte kvar dem.

Tacos är inte dumt.. och förhoppningsvis får jag sova riktigt gott! :)

Kram på er!

Casa of Mia sa...

Härligt ljus, önskar dig en trevlig helg kram