2011-11-15

Arla Morgonstund!

God morgon!




Här är vi uppe tidigt idag, och det är högst ofrivilligt. Jag vaknade när maken skulle kliva upp och sedan kunde jag inte somna om. Så till slut gav jag upp! Nu har jag istället hunnit äta frukost tidigt i skenet av stearinljus och packat väskan. Jag tänkte köra ett pass på gymmet nu på morgonen, på löpbandet.




Nu har mina små chihuahua hunnit bli fjorton veckor. Vi har tagit andra vaccinationen och idag ska jag köpa avmaskningsmedel. Vi gjorde ett återbesök på djursjukhuset också. Chanels tass var fortfarande inte helt läkt, men hon är ju inte direkt stilla, om man säger så! Så eventuellt åker vi tillbaka för ytterligare ett återbesök om tre veckor.


Idag kommer min söta väninna Kickan hit igen. Ska bli så nice!! 


Nu ska jag göra mig klar, innan det  är dags att väcka de små älsklingarna.
Ha en fin dag!


Kram Mia

3 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Åh så söta! Ha en fin dag

annixen. sa...

Jösses så söt hund! Hoppas att Chanels tass läker snart!

Ha en fin kväll!
/a.

Sjöboden sa...

Ibland är det skönt att komma upp i tid. Meen det tycker man inte när man ligger i sängen :)
Söt vovve!

kram Caroline