2011-11-09

God Morgon!


Just nu sitter jag och äter gooood frukost, färska frallor med egengjord räksallad! Mummmms! Och självklart mitt morgonkaffe. :)
Snart, snart ska jag hoppa in i duschen, göra mig vacker och åka till min väninna Kickan för en fika. Jag måste spana in klinkergolvet de lagt i köket.. Dom är duktiga, K och hennes make, kika in till hennes blogg här!

Jag har en liten sak jag tänkte visa er, men det får vi ta till eftermiddagskaffet istället. Vi ses senare, och ha en förträfflig dag!!

Kram Mia

3 kommentarer:

Maria sa...

Hihi... å vi som rev ut vårt klinkergolv i köket, innan försäljning! ;) Fast dina vänner lägger nog inte in terracottafärgat ;)
Fin blogg din vän har! Ska kika lite mer på den och lämna lite spår hos henne!
Njut av en härlig dag! Väntar med spänning på vad du ska visa efter eftermiddagskaffet! Vilken tid? fniss... ;)
Kram/ Maria

Room of karma sa...

Nu har det det lugnt i huset när alla har gått iväg till jobb/skola och förskola:)

Njut dagen!
kram ♥CC

Casa bianca di Mia sa...

Japp, jag börjar jobba nästa vecka, så det gäller att ill-njuta nu! :)

Kram Mia