2011-11-13

Jag antar utmaningen!

Jag har fått samma utmaning flera gånger nu, men helt glömt av att göra den... Förlåt!
Bla, har fina Mia, med bloggen Casa of Mia skickat den för lääängesedan. Hon var nog först, så jag länkar till henne. :)


Den går ut på att svara på följande frågor och sedan skicka utmaningen vidare till fem andra bloggar. Då jag tror att de flesta fått den, säger jag istället; har du inte fått utmaningen, är det fritt fram att haka på. 


1. Varför började du blogga?
Jag har läst bloggar länge och tyckte att det var väldigt inspirerande, jag älskar alla vackra bilder. Min man arbetade borta på veckorna och jag började blogga för att ha något att pyssla med på kvällarna när barnen somnat. Och så skulle vi börja med vårt livsprojekt.. bygga ut vårt hus.


2. Vilka bloggar följer du?
Inredningsbloggar, livsstilsbloggar, matbloggar... Bara bloggen är snygg, med tilltalande bilder och en intressant blandning av inlägg. 


3. Favoritfärg(er)?
Vitt och blått framför allt. Men även beige/sand/champagne och svart..


4. Favoritfilm?
Jag älskar surffilmer och har alltid gjort, senast sedda film är Soulsurfer. Sen är jag svag för snygga bilar och hunken Vin Diesel, så då blir det Fast n' Furious-filmerna, xXx.... om jag måste välja. :)


5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka, och varför?
Just nu är det England! Bara för att vi brukar åka på en shoppingweekend dit före jul. Annars vill jag tillbaka till ljuvliga Italien! *kärlek*


Så nu vet ni lite mer om det.. :) Varsågod att anta utmaningen, men jag puffar lite extra på dessa sköna bloggar:


*Skattelyckan
*Silvering and I
*Marias hörna


Kram Mia

Inga kommentarer: