2011-11-23

Julstämning!



Denna helgen som varit, hade vi fullt schema. 
Vi började helgen med att åka till Tjolöholms slott, och deras mysiga julmarknad! I slottet träffade vi tomten och lillprinsen passade på att lämna sin önskelista till tomten. Hur mysigt och spännande är inte det, för en liten kille. 
Han hoppas att han får allt på sin önskelista! ;)




På lördagen åkte jag och en väninna iväg på lite shopping.
Jag fastnade för denna ljuvliga pläd! Den är importerad från skottland och är som ni ser väldigt lik Burberrys ruta. Kanske därför jag gillar den så..!? Men nu blev det inget köp.. frågan är bara om jag ångrar mig eller inte!? Nmja.. jag vet inte.... jag får fundera på den en stund till..




Idag passar jag på att tvätta och pyssla lite, när jag ändå är hemma med liten prinsessa.
Hoppas du får en fin dag!
Kram Mia

3 kommentarer:

Sjöboden sa...

Vilken härlig helg! Har inte varit på Tjolöholms slott på flera år. Men minns att det var så mysigt att få gå runt på slottet!
Fin pläd!

kram Caroline

Room of karma sa...

Här har jag hittat en sida för dig!
http://www.elinmaria.se/default.asp?group=43&dept=female

natti natti och kram från lilla mig
♥ CC

Casa bianca di Mia sa...

Tack för tipset CC!
Den måste jag spana in ordentligt! :)

Kram Mia