2011-11-08

Lite Vardags-Lyx!

God morgon mina vänner!


Idag när jag tittade i min agenda, gapade den helt tom idag! Gud, vad skönt! En ledig dag, som jag ska börja med att spendera med några väninnor över lite kaffe och en pratstund.
Sen måste jag göra lite småärenden... bla ska jag köpa tråd, då jag ska sy om mina julgardiner lite. Det är ju snart dags att sätta upp dem! Jag sätter upp dem till första advent, när brukar ni börja?


Dagens frukost ur en liten tub...




Croissant.. åh, livsfarligt gott! Jag hittade en liten "tub" på Ica, liknande den med pizzadeg i. Man öppnar, delar efter markeringen och gräddar ca en kvart i ugnen. Därefter har man frasiga och goda croissanter till frukost! Passar kanske bra när man vill lyxa till frukosten på helgen någon gång!


Psst.. Ynka 15kr kostade förpackningen, märket heter Sarah Lee.


Ha en fin dag, nu ska jag göra mig vacker!
Kram Mia

2 kommentarer:

Maria sa...

Låter som en skön dag!
De där croissanterna har vi oxå testat. Som du säger; de är livsfarligt goda! ;)
Julgardiner... jag gör som du. Sätter upp till advent, förstås! ;) Mysigast med allt pynt innan jul. Vid trettonhelgen åker allt bort!
Ha en fortsatt fin dag!
Kram / Maria

Sjöboden sa...

Hehe de flesta av mina dagar är obokade!

Eftersom jag inte gillar gardiner så mycket så skippar jag julgardiner :-)

Sicken go frukost!
kram på däj :)