2011-11-21

Måndag! En bra start på veckan.



Jösses vilken underbar helg vi haft!
Det har verkligen varit fullt upp. Det har inte funnits tid över till att blogga, eller så har jag varit för trött efter en intensiv dag. 

Jag har börjat förbereda lite inför advent.. en adventsgran har hämtats och placerats framför köksfönstret. Ska bli mysigt att sitta vid köksbordet och titta ut på granen som lyser så stämningsfullt. Men det blir inte förrän nästa helg.

Nu ska jag njuta av en kopp kaffe och en liten chokladbit till det. 
Det är jag värd!

Ha en fin kväll! Nu ska jag leta upp min sladd, så jag kan föra över lite bilder, så ni kan få se vad vi gjort i helgen bla.
Kram Mia

2 kommentarer:

Två systrar sa...

låter härligt!!! Och jag var värd en stor bit Mud cake :-) mmmmmm kram C

Casa bianca di Mia sa...

Tycker jag absolut att du är! :)

Kram Mia