2011-11-24

Master Bedroom

denna väggmålning som jag gjort försvinner nog...?!

Idag är jag fortfarande hemma med småttingarna. De mår bara fint, men jag är smått förkyld och tät i näsan! Typiskt, när vi ska iväg på vår lilla tripp i helgen.. men jag ska väl hinna kurera mig lite till innan dess. ;)

Idag har jag rensat och slängt lite skräp på tippen. Bla en massa inredningsmagazin... de äldsta var från 2004, och nu har jag läst dem så många gånger, så nu får det vara nog. Man får ju inte plats med hur mycket som helst.. Dessutom har jag förvarat dem brevid min säng... inte så snyggt när det börjar svämma över.




Jag och maken planerar en make-over av vårt sovrum. Vi har inte kommit igång ännu, utan det ligger fortfarande på planeringsstadiet. Sänggaveln är på gång.. valet av tapet har vi ändrat oss och ska kika vidare på. Medan vi funderar har jag rensat ut lite och nu ska jag rama in och sätta upp våra bröllopsfoton!
De har jag längtat efter att få upp på väggen! *love*


Jag får återkomma med lite bilder.. dags att ta lite tre-kaffe och sedan sätta fart!
Ha en fortsatt bra onsdag!
Kram Mia

3 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Spännande med lite förändring i sovrummet, krya på er kram

Maria sa...

Ska bli kul att se hur det blir sen! Krya på dej nu, till helgen! Kram

Sjöboden sa...

Ahh det vore väl syn... den kompassrosen var himla fin. Men jag förstår dig, det är ju så roligt att göra om!

ha en fin adventshelg!