2011-11-22

Ny make-up!

God morgon!




De små barnen sover fortfarande, så jag kan dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro. Fast jag har mellansonen som sällskap, men han är så trött! Och inte vidare social på morgonkvisten.. 


Lite ny make up, eller rättade sagt, dagcreme bla har jag shoppat i helgen. Det var slut i varenda burk! Jag klarar mig inte utan bra produkter, för sedan jag fick barn, har jag rena tonårshyn. Varje gång det är en "hormonell omställning" i kroppen, ser jag ut som att jag hånglat med en hagelbössa!!
Jag har aldrig haft det problemet när jag var yngre!?




När jag handlade krämerna, var expediten gullig och gav mig en liten necsessär, fylld med små burkar och flaskor från Lancome. Sånt är ju alltid väldigt trevligt att få! Dagcremen låg i en snygg låda tillsammans med lite andra gåvor. Åh, vad jag älskar när man får prover på fler produkter! 


Nu mina vänner, måste jag hoppa in i duschen!
Ha en bra dag!
Kram Mia

2 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Hagelbössa var det! Ja då sitter det fint med lite fina dagcremer. /Kram

Maria sa...

Lite lyx och flärdkänsla med prover sådär ;)
Kram