2011-11-01

Ny månad, ny make-up!



God morgon!
Förmiddagen har ägnats åt att städa lite här hemma. Det är alltid trevligt att få det gjort redan på förmiddagen, så har man resten av dagen fri sedan.
Idag har förskloan stängt, så de små är lediga. Lite mysigt att ha alla fyra barnen hemma, en vanlig vardag. Stora killarna har höstlov denna veckan och har fullt upp med att fylla sina lovdagar med gott och blandat. Mest är det vara med kompisar och hänga på fritidsgården..!? ;)


Lite ny make up har jag köpt.. lyxade till det med ett nytt nagellack, tycker om färgen och flaskan är ursöt! Handen på hjärtat, så är det väldigt sällan jag målar naglarna. Det slits av så fort.. och jag har inte tid att hålla det snyggt. Men ibland så! :)


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar... Vi ses senare!
Kram Mia

2 kommentarer:

Maria sa...

Håller med när det gäller nagellack... Så snyggt, men slits såååå snabbt! Tånaglarna har jag avnågon anledning alltid målade, men fingrarna mycket sällan ;)
Kram / Maria

Casa bianca di Mia sa...

Ja, på tårna håller det! Man kanske ska gå med vantar jämt, så lacket stannar kvar på fingrarna, precis som på fossingarna! ;D

Kram