2011-11-14

Ny vecka- Nya Utmaningar!!



Ny vecka hörrni! Och den här veckan innebär en stor förändring i min karriär! Låter fint va!? ;) Jag berättar mer om det längre fram.

Idag ska jag dra till gymmet. Jag har inte varit där på flera veckor, dvs inte sen vi fick hem valparna. Tänk vad skönt det är att ha något att skylla på! ;) Och eftersom jag varit så himla duktig och slutat röka, borde jag verkligen besöka gymmet. Socker i alla former är nämligen mitt substitut, så vågen visar något kilo plus, sen jag fimpade. Men det får det faktiskt vara värt! Lite extra kilon är inga problem att göra sig av med om man bara ger sig attan på det!! 


Väninnans valpar är hämtade av hennes mamma i några dagar, så då får jag passa på att gymma och fixa massa ärenden. Inte lika lätt att ta med sig sex stycken hundar, som två.

Dags att packa färdigt gymväskan och åka! Så skönt det ska bli!
HA en bra start på veckan!

Kram Mia

Inga kommentarer: