2011-11-29

Önskelistor i långa banor...


Ja, så är det! Så nu vet ni det! Shop til U drop!!! ;)


Barnen börjar fila lite på sina önskelistor, och trenden gällande spelkonsoler verkar ha stangerat. Tur är väl det, för mina stora söner har de flesta... och de samlar mest damm nu för tiden!

Stora sonen vill ha en svart GANT pike', en ny parfym och senaste spelet av serien han samlar på, mm... Lite mer vuxna presenter kan jag tycka... han börjar bli stor, min älskade 15-åring! *love*




Mellan sonen vill inreda sitt rum... ut med det "gamla" dvs. 2år gamla, och in med lite nytt och fräscht! Ajdå.. börjar ana en släng av mina och makens förkärlek för att förnya och förändra inredningen. ;) Min älskade tonåring! *love*
Han önskar sig en loftsäng, soffa, LCD-tv att hänga på väggen, ny matta... mm.


Tja, vi får se var det slutar..! ;)
Ha det bra!
Kram Mia

Inga kommentarer: