2011-11-28

So little time, so much to do!




Hej på er!


Hoppas ni inte blåste bort i stormen! Själv befann jag mig på öppet hav, ombord på Damnarksbåten, när det blåste runt 30m/s. Lite väl spännande att åka båt då...!!!
Men resan över gick väl, trots en enorm sjögång. TAck och lov för mina åksjukearmband, som jag haft i flera år nu.
För ett år sedan precis, befann vi oss i ett annat oväder, en snöstorm..!! Då högt upp i luften i ett litet flygplan, på väg hem från England!! :S Det krängde som attan, framför allt när vi skulle gå in för landning... då blev jag riktigt rädd!


Jag får sluta boka minisemestrar, sista helgen i november! ;)


Vi hade ialla fall en supermysig familjeweekend i Danmark! Sov på hotell, åt och drack gott, hade det hur bra som helst. Besökte äventyrsbadet; The Reef! Hela familjen hade hur roligt som helst!


Nu är det dags att krypa ner under täcket! Denna veckan går i full fart... ;)
Sov gott mina vänner!
Kram Mia

3 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Välkommen hem vännen!

Maria sa...

Härlig minisemester! Man behöver sånt!
Det kan man leva på ett tag ;)
Kram

Casa bianca di Mia sa...

Tack!
Ja, det lever vi på ett bra tag!

Kram på er!