2011-11-09

Stylesnob!

Så, har ni hällt upp er en kopp kaffe nu!? Det har jag. :)




I morse hämtade jag ut några paket på posten, bla en fars dagspresent till min man. Men den ska jag återkomma till. (ifall han är här inne och smygtittar)
 Vad jag tänkte visa er är dessa underbara armband jag hittade på TinTinStyle. 
Jag blev tokkär i dem och var tvungen att köpa! Jag valde dessa två i färgen ljusgrå, de heter Caring bracelet och Ophelia bracelet. Sååå himla fina!




Ett litet julklappstips kanske, till dig själv eller någon annan..


Dags att rusa igen!
Ha en trevlig kväll!! Kram Mia

3 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Dom var supersnygga! Tack för i dag vännen. Alltid lika kul när du kommer hälsar på. Kram!

annixen. sa...

Supersnygga! Älskar det med vingarna, måste klicka mig dit och titta!

Du frågade om hur vi bokade vår resa, vi gjorde det via nätet. Flygstolar via flygbolagen och sedan hotellen via hotellbokning. Kom inte ihåg vilken det var, om ni funderar på och göra det, kan jag kolla upp det åt dig!

Kram!
a.

Casa bianca di Mia sa...

Tack vad gulligt av dig!
Du får gärna kolla upp det för mig, när du har tid. Tack!! :)

KRam Mia