2011-11-22

Vab och smått frustrerad!



Herrejösses! ;)
Hur roligt är det på en skala, när de ringer från förskolan och min lilla prinsessa är krasslig. Hon har inte varit lika pigg som vanligt, och magen är ur balans. Då de misstänker att det går magsjuka på avdelningen, är jag hellre hemma, just in case! 
Känns inte roligt alls, med tanke på nytt arbete, men för barnens bästa, samt att vi ska på en liten familjeweekend denna helgen.. vill jag inte chansa.


Arbetet finns ju kvar på måndag och då hoppas jag att allt är i sin ordning igen. :)
Snart dags att gå och lägga sig.. Sov gott!


Kram Mia


Psst... sitter och tittar på "kär & galen" med tårarna i ögonvrån.. så härligt! 

4 kommentarer:

Maria sa...

Pyssla om prinsessan och njut av tillvaron, snart är hon för stor för att du ska få "vabba" ;)
Krya på henne
Kram

Casa bianca di Mia sa...

Tack Maria!
Ja, tiden springer verkligen..! :S

Kram

Room of karma sa...

Men det är ju över till helgen! Det är ju bara tisdag idag:)! Krya på liten sessa från mig ♥

kram CC

Casa bianca di Mia sa...

Det är så sant! Och hon visar inga tecken på att vara magsjuk! Så vi håller tummarna och stannar hemma. :)
Kram Mia