2011-11-16

Vilken härlig dag!!

Vilken fantastisk dag jag haft!




Idag var jag på min nya arbetsplats, en Redovisningsbyrå i Göteborg. Detta är faktiskt redovisningsbyrån jag själv anlitat i många år och likaså min far. Rekommenderas varmt! :)
Tyvärr är det tidsbegränsat, men ack så roligt! Jag hoppas givetvis att jag får en fast anställning där, detta passar mig som handen i handsken kan jag säga. 
Kvinnan som äger det, och hennes dotter som också arbetar där är hur gulliga som helst! Idag bjöd de på lunch, en urgod pastasallad med räkor! Vilken lyx!! 


Men vad nervös jag varit idag! Jag är van vid att ha full koll på allt och vara den som styr skeppet. Att inta rollen som ny i yrket är väldigt omtumlande, man blir ju helt klart lite osäker så här i början. Men snart ska jag bli varm i kläderna. :)




Jag tycker definitivt att jag är värd lite shopping nu, för att fira!! ;)


Dags att läsa saga och natta småttingarna.. Och snart behöver jag varva ner lite med!
Ha en fin kväll!
Kram Mia

2 kommentarer:

Sjöboden sa...

Åhhhh vag kul!! Lycka till och njut av "det perfekta jobbet". Hoppas det varar länge ;)

Kram Caroline

Coquina sa...

Vad skoj med nytt jobb och att du trivs så bra - stort grattis =) Nu kan du vinna en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)