2011-12-16

Äntligen Fredag!



Så var helgen här!! Tjohoo!


Igår var vi på julbord på Barken Viking i Göteborg. Det var väldigt god mat och självklart väldigt trevligt! Vår stora barn passade de små barnen och det gick hur bra som helst! En något orolig mamma (jag) kunde inte låta bli att ringa hem och kolla läget stup i kvarten... ;) 


Idag har jag haft tvättdag här hemma. Inte världens roligaste sysselsättning, men berget med tvätt bara växer! Herregud, vad mycket det blir när man inte tvättat på en vecka!! Snart är torkställningarna fulla med tvätt och då ska jag åka in och handla lite inför kvällens middag.
Ikväll blir det taco's, och det var faktiskt längesedan vi hade det nu. Ett tag hade vi det varje fredag i princip! Ombyte förnöjer, men ikväll får det nog bli det..


Hoppas Ni får en bra helg!!
Kram Mia

1 kommentar:

Maria sa...

Härligt med julbord! Känner igen det där med att vilja ha lite koll, när barnen är hemma själva ;)
Tvätt, ja!!! Herreguuud vad med tvätt det blir på en vecka! Försöker oxå hålla undan, men ibland hinner man inte i veckorna . Jag brukar undra när jag viker och stryker, hur många plagg det finns i vårt hus ;)
Trevlig helg till dej!
Kram