2011-12-14

Darling Leila!



Har ni sett att "Leilas söta jul" har börjat!?
Det har jag missat fullständigt! Jag gillar Leila och skulle inte missa det i vanliga fall, men nu har det passerat obemärkt förbi. Förhoppningsvis kan jag titta ikapp på play, sen. :)


På min önskelista till jul, står hennes senaste kokbok, och jag hoppas verkligen att tomten kommer med den på julafton! Snälla... :)


Just nu sitter jag och kikar på Bonde söker fru, bröllopet. Jag älskar bröllop, så vi kanske ska ladda med några näsdukar och koncentrera oss.. ;)
Önskar dig en fin kväll!


Kram Mia

2 kommentarer:

Två systrar sa...

Jag såg programmet igår och det är en ren fröjd!! Både bak och inredning i ett....I Love it!! Kram C

My Secret Rooms sa...

Oh, jag gillar både bröllop och "Bonde söker fru" och tyckte att det var ett jättefint bröllop! :-)