2011-12-26

God Fortsättning!



Hoppas ni haft en fin jul!


Själv har jag haft en fantastisk jul! Det är längesedan jag har varit helt ledig under julhelgen... Och i år har jag verkligen kunnat slappna av och njuta av tiden med familjen, släkt och vänner! Nu i mellandagarna ska vi arbeta som vanligt, men vi ska klämma in några fikastunder med goda vänner också. 


Snart är det ju nytt år... inte många dagar kvar dit. Dags att planera för nyårsmeny kanske.. hummer är en given ingrediens ialla fall, och västerbottenost vill jag få in i sammanhanget.
Jag återkommer med vår nyårs-meny!


Hoppas ni får en bra Annandag jul!


Kram Mia

3 kommentarer:

Maria sa...

Fin bild!
Skönt för er att få en ledig jul tillsammans!
Det är fördelen med mitt jobb... att alltid vara ledig på helger ;)
God fortsättning!
Kram

Marie Soderberg sa...

God fortsättning till dig oxå

Två systrar sa...

God fortsättning på julen!!! Jag har också varit ledig efter en intensiv höst!! Skönt! Nu ska det börja packas!! KUL!!! Vi tar en meny från Lantliv mat och vin vi!! Kram C