2011-12-09

Julpyssel i Casa bianca di Mia!



Jag har lite svårt att hålla mig borta, måste jag säga.. Det är ju så roligt det här med bloggen!
Idag är det fredag, en härlig start på helgen! Jag och småttingarna är lediga idag, så vi ska göra oss klara för att sedan åka och handla lite inför helgen.


Barnen är väldigt sugna på att julpynta och pyssla nu i helgen. Vi funderar även på att ta in julgranen, då vi ska vara borta på julafton. Det är ju mysigt att klä granen och kunna njuta av den ett tag, innan den åker ut igen.
Tja, vi får se vad det blir! Nu ska vi kicka igång denna fredag!


Önskar er en Fabulous weekend!


kram Mia

3 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Jag blir inte ledsen av att du bloggar! Mysig helg familjen!

Maria sa...

Det var en lång bloggpaus, du... ;)
Glad att du är kvar! Gillar din blogg.
Kram

Casa bianca di Mia sa...

Haha.. jag vet! Tack, vad snälla ni är!
Nu ska jag julbaka lite.. återkommer sen!
Kram Mia