2011-12-07

Julefrid i hem och sinne!



Jag mår så himla bra just nu! 
Jag älskar mitt nya arbete, att komma hem i normal tid, inte behöva arbeta helger... ha tid att verkligen umgås med mina barn och min älskade make.
Så här inför jul, är det väldigt mycket jag vill göra tillsammans med min familj. Sånt som vi inte haft tid med på flera år! Eget företag, med butik har tyvärr tagit alldeles för mycket av min tid, de senaste åren!




Så jag tar en liten bloggpaus nu och njuter av förberedelserna inför jul...


pssst! Klicka på damen till vänster, så ser ni direkt, när det kommer ett nytt inlägg!
Sköt om er, så ses vi snart!!


Kram Mia

2 kommentarer:

Maria sa...

Väntar redan på nästa inlägg ;) Njut av din paus och familjen!
Kram

My Secret Rooms sa...

Jag kan tänka mig att en sådan förändring är skön! Njut :-)