2011-12-19

Längtan om en vit jul...

Snart är det julafton, det är inte många dagar kvar nu... :)


Jag har verkligen såå mycket att göra och det är superkul! Jag är lugn och lycklig ända in i själen! Tänk vad ett arbete man trivs med kan göra... Det är en väldig skillnad att kliva upp ur sängen om man älskar det man gör, eller om man gör det för lönekuvertets skull.  


Ikväll har jag varit på teater på stora sonens skola, och sett deras uppsättning av Djungelboken. Superduktiga var de och väldigt underhållande!
I morgon blir det lite julpyssel här hemma och de följande dagarna ska vi bara piffa och greja. Julklapparna är vi klara med, de ska bara slås in. Skönt att slippa knö med alla andra glada shoppare..!! 


På uppesittarkvällen vill jag bara ta det lugnt och njuta... ;)


Jag hoppas ni tar det lugnt och inte låter julstressen påverka er för mycket. Själv tänker jag ta min lilla bloggpaus och vill därför passa på att redan nu önska er en alldeles Underbar,

God Jul!!!


Kram Mia

5 kommentarer:

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Det samma till dig Mia. en riktigt GOD JUL !!!

Kramar från Maria ♥

Life's Silverlining and I sa...

Ja så tänker jag också, jag vill njuta på uppesittarkvällen. men nu fram till dess är det en del kvar:) .
Skönt att du trivs med jobbet- det är väldigt viktigt!
Jättefin bild du har tagit med kuvertetEn riktigt god jul till dig också!
Kramis!

Skattelyckan sa...

Önskar dig och familjen en STOR bamseJULkram!!! Vi får hålla tummarna för att det blir som vi båda vill...en lugn och härlig uppesittarkväll. GOD JUL med en massa mys så kanske vi ses i dagarna.

Room of karma sa...

God jul och gott nytt. Men vi ses i mellandagarna?:)!


Kram ♥ CC med familj

Sjöboden sa...

En riktigt God Jul till dig med!

Kram Caroline