2011-12-29

Mot Beach 2012.

Det är säkert fler som jag, som känner att det är dags att skärpa till sig och ta tag i hälsan.
Själv har jag slutat röka för tre månader sedan, en hälsovinst i sig! Och för inte tala om pengarna jag "sparat", dvs shoppat andra roliga saker för!
På ynka tre månader, kan man spara ihop till en så här!




..och vem vill inte ha den här snyggingen i köket!? ♥ ..om man inte redan äger den förstås. ;)


Samtidigt har jag tuggat upp mig rejält i vikt under år 2011 och nu finns det ingen ursäkt längre.. cigaretterna har jag ersatt med massor av annat gott istället, därav en rejäl viktökning. ;) 
Men nu har jag tänkt kicka igång min viktresa, ner mot trivselvikt. Min trivselvikt; dvs, lagom i mina ögon så kläder sitter som jag tänkt mig! Jag kör gi, med en rivstart nu i början... 






Dags att fixa middag.. :)


Önskar er en fortsatt fin kväll!
Kram Mia

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad skönt att vara rökfri! Vad mycket penagar du sparar!!!!Lycka till med viktminskningen oxå!
Kram!

My Secret Rooms sa...

Varmt lycka till! Själv ViktVäktar jag nu, har tröstätit upp mig i vikt och nu är det slut med det :-)

More power to us!!!!