2011-12-04

Nutella Semifreddo!

Åh, vilken härlig söndag vi haft!!




Idag är det min älskade makes födelsedag! ♥ Han har givetvis blivit firad ordentligt idag! :)
Vi började med lite skönsång på sängen med paketöppning. Därefter bjöds det på frukost a' la hotellstyle, med nybakade frallor, croissanter, färskpressad apelsinjuice, goda pålägg och härligt morgonkaffe såklart!


Kalas för släkten med lunch och syndigt god nutella semifreddo till dessert.. mmm....! Det var det första min älskling beställde. Vi har gjort den en gång tidigare och smakar som nogger. *himmelskt*




Det har varit en alldeles underbar söndag, och andra advent..! Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen, med arbete, packa för förskola osv.
Jag hoppas ni haft en bra helg och står ut med att jag tog en liten paus! ;)


Puss och Kram Mia ♥

3 kommentarer:

Sjöboden sa...

Vad härligt! Låter smaskigt värre med nutella i....

kram C

Room of karma sa...

GRATTA D FRÅN HELA MIN FAMILJ C:)! OCH VI ÖNSKAR ER EN FORSTATT FIN FÖDELSEDAG!!

KRAM ♥ CC MED FAMILJ

Birgitta sa...

Jaa, tack för igår. Vilken dessert!!!! Den var Så god, skulle gärna äta mer av den....Soppan var också jättegod! Kram Mamma