2011-12-12

Ny dag, Ny vecka, Nya möjligheter!



God kväll!


Idag är jag så trött, jag har världens huvudvärk.. Beror väl bla på att jag sovit väldigt dåligt de sista nätterna nu. Vi har en liten prinsessa som envisas med att smyga över till oss på natten, och jag har inte hjärta att flytta henne. Men hon ligger ju inte still precis... ;)


Snart ska jag ta fram och förbereda inför lucia imorgon. Lill-prinsen vill vara pepparkaksgubbe, och prinsessan kanske jag jan övertala att vara lucia eller tärna.. men det återstår att se. Det blir luciafirande på dagis och egen fikakorg ska packas med. Det ska bli såå mysigt!


I helgen har vi julstökat för fullt här hemma. Vi har bakat, gjort godis och granen har fått flytta in, nu ska den bara kläs. Och eftersom det är lucia imorgon, ska jag och maken vara lediga, så hinner vi kanske göra en liten shoppingtur också..!? 


Sköt om er så ses vi snart igen!
Kram Mia

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Vad mysigt ni ska ha på dagis, ta gärna ett kort o skicka till mig. <3

Sjöboden sa...

Vilken härlig helg ni haft. Hoppas kunna ta in granen på lördag.

Ha en mysig lucia
kram kram